E-shop s moderní administrací
napojený na informační systém
HELIOS Orange
MajorShop - e-shop pro HELIOS Orange / Články / Novinky / Efektivní e-shop
Co je nového
Rychlý kontakt

+ 420 603 558 759

ondrej.sedlak@pchelp.cz

Efektivní e-shop

21. ledna 2016

V novém roce si pro Vás tým MajorShop připravil novinku s názvem: "Efektivní e-shop".

Efektivní e-shop

Co to znamená "Efektivní e-shop"?

efektivní = úspěšný

Návštěvník (potenciální zákazník) Vašeho e-shopu nehledá jen produkt, ale hledá informace. Na internetu je sice spousta informací, ale převážná většina těch, které nemají HODNOTU (UŽITEK). Věnujte ČAS k napsání UŽITEČNÝCH informací o produktech a uvidíte, že se k Vám zákazníci jen pohrnou.

A jak k tomu dojde? Jednoduše. Užitečné informace (obsah) zaindexuje vyhledávač a ten pošle potenciální zákazníky do Vašeho e-shopu pro hledanou informaci či produkt. 

Tak bude Váš e-shop efektivnější!

 

Jak získat UŽITEČNÉ informace? 

Nejdříve je třeba poznat konkurenci a potřeby svých potenciálních zákazníků.

Konkurenci proto, abyste věděli jaké informace nabízí a nekopírovali jste jen stejný obsah, zásadní je "přidaná hodnota". 

Rozklíčovat potřeby svých zákazníků může být dost těžké anebo naopak, velmi snadné. K tomu lze využít například fóra, kde zjistíte, co potenciální zákazníci řeší za problémy a na co hledají odpověď. Dále můžete využít jednoduchého marketingového nástroje k on-line komunikaci - ZOPIM, kde budete na dotazy odpovídat okamžitě. Z daných dotazů poté identifikujete zásadní potřeby návštěvníků a těmi obohatíte Váš e-shop.

 

Jakým způsobem prezentovat UŽITEČNÉ informace?

Užitečné informace je vhodné prezentovat prostřednictvím článků. Článek napište co NEJZAJÍMAVĚJI, aby návštěvníka e-shopu zaujal a přinesl mu již zmíněnou "přidanou hodnotu".

Začněte poutavým nadpisem článku. 

Dále se držte následujících doporučení: 

  1. Obsah prodává! (zkuste zákazníkovi poradit - ulehčete mu práci dobrým tipem - nabídněte mu návod ke zjednodušení činností). 
  2. Úvod - nalákejte k přečtení hlavní informace! (zásadní myšlenku však popište v samotném obsahu)
  3. Začněte velkým nadpisem a vzbuďte pozornost.
  4. Uveďte v článku prolinky na produkty do e-shopu!
  5. Texty strukturujte do přehledných odstavců (vytvoříte tak optické záchytné body).
  6. Oživte text tučným písmem, kurzívou či barevně.
  7. Vyvarujte se souvislého textu.
  8. Používejte obrázky a videa (youtube.com je vhodným nástrojem) - oživíte tak samotný text.
  9. Nezapomínejte na sociální sítě - Facebook, Google+, Twitter aj. Sdílením Vám vzroste popularita značky/produktu, on-line tak rozšíříte svůj okruh uživatelů. 

Pravidelným psaním článků si tak zajistíte návštěvnost Vašeho e-shopu. Nabídněte zákazníkům registraci k "odběru novinek".



Kontakt

PC HELP, a.s.
Samešova 1144, 674 01 Třebíč
Telefon: +420 568 858 022
Mobil: + 420 603 558 759
E-mail: majorshop@pchelp.cz

Odebírání novinek

MajorShop

G+ Facebook