E-shop s moderní administrací
napojený na informační systém
HELIOS Orange
MajorShop - e-shop pro HELIOS Orange / Články / Novinky / Redesign e-shopu
Co je nového
Rychlý kontakt

+ 420 603 558 759

ondrej.sedlak@pchelp.cz

Redesign e-shopu

27. listopadu 2015

Tým MajorShop si pro Vás připravil novinku na téma "Redesign e-shopu".

REDESIGN E-SHOPU

Co to znamená "Redesign e-shopu"?

"Redesign e-shopu" znamená vytvoření nového vzhledu pro již existující e-shop.

 

Kdy "Redesign e-shopu" dělat?

  • Když je e-shop:

                                 graficky zastaralý.

                                 - po obsahové stránce nevyhovující.

 

Proč do "Redesignu e-shopu" investovat?

  • Chtěli byste zvýšit konverzní poměr(1) v e-shopu?
  • Rádi byste měli atraktivní grafiku, která odpovídá trendům?
  • Potřebujete zlepšit "UX"(2)?
  • Měli byste rádi e-shop v responzivním designu(3)?

Pokud jste si odpověděli alespoň na tři otázky "Ano", právě pro Vás je "Redesign e-shopu" určen!

 

Jak realizovat "Redesign e-shopu"?

       1. Určit strategický záměr celé změny (co změnit, co ponechat,...).

       2. Stanovit si cíle (co by měla změna přinést, jak se projeví na výkonnosti e-shopu,...).

       3. Nepodcenit fázi příprav (samotná "výroba" je z celého procesu to nejjednodušší, nejvíce času                                                   vždy zabírá analýza a celková příprava)

 

Jestliže jste se rozhodli pro realizaci "Redesignu e-shopu", kontaktujte nás již teď, abychom mohli zahájit fázi příprav a vlastní realizaci započít po Novém roce.

 

 

(1) Konverzní poměr:  označuje statistickou pravděpodobnost, že se z návštěvníka stránky stane zákazník. Podle toho, co provozovatel e-shopu potřebuje, a co návštěvník stránek udělá, se dají rozlišovat různé typy konverzí: objednávka zboží, rezervace služeb, odeslání poptávky, kontaktování obchodníka,...atd. 

(2) UX: Překlad z angličtiny: „uživatelská zkušenost/přívětivost“. UX je jednoduše řečeno to, co člověk při používání vašeho e-shopu prožívá. Jde o zážitek týkající se práce s vaším e-shopem, ale i o pocit, jak se v tu chvíli cítí. Praxe ukazuje, že lidé se k produktům, které jim poskytují pozitivní zážitky, skutečně vracejí, více si užívají práci s nimi, připadají si efektivnější, doporučují je svým blízkým a případně jsou na nich ochotni i více utrácet. Zohlednit UX se rozhodně vyplatí.

(3) Responzívní web design: je to způsob stylování HTML dokumentu, které nastaví zobrazení stránky tak, že bude optimalizováno pro všechny druhy nejrůznějších zařízení (mobily, notebooky, netbooky, tablety atd.). Laicky řečeno: jedná se o řešení, kdy je design e-shopu přizpůsoben každému zařízení, zatímco vy máte všechna data na jednom místě.

 



Kontakt

PC HELP, a.s.
Samešova 1144, 674 01 Třebíč
Telefon: +420 568 858 022
Mobil: + 420 603 558 759
E-mail: majorshop@pchelp.cz

Odebírání novinek

MajorShop

G+ Facebook