MajorShop Orange

Říjen 2012

1. října 2012

Tým MajorShop Vám představuje: Balíček slevové kupóny 

Balíček slevové kupóny 

 

Co je slevový kupón?

Slevový kupón je „sleva navíc“, která má přesvědčit nerozhodnutého zákazníka k nákupu ve vašem e-shopu. 
  • Je to určitý druh slevy, který zákazník obdrží buď prostřednictvím direct mailingu, od dealera nebo může být uveden v letáku atd.
  • Může vypadat různě, avšak téměř vždy je na něm napsáno, kde, na co a jakou slevu dostane.
  • Může být všech barev a velikostí a snadno se může schovat do novin, poštovních zásilek a často i do e-mailu.

 

Jaké máme druhy druhy slev na kupónu?

1) Pevná cena - Po použití kupónu se cena zboží změní na zadanou hodnotu.

2) Pevná sleva - Po použití kupónu se od ceny zboží odečte zadaná hodnota.

3) Procento - Po použití kupónu se cena zboží procentuálně sníží dle zadané hodnoty.

Dále je možné aplikovat slevu na celou objednávku, dopravu zdarma atd. 

 

Balíček slevové kupóny  zahrnuje následující služby:

1) Návrh designu - Uděláme návrh drátěného modelu. V něm si rozvrhnete s naší grafickou specialistkou všechny prvky, kterébude obsahovat slevový kupón (reklamní e-mail,  dárkové poukazy). Poté bude následovat grafický návrh tj. barvy, ladění detailů apod.

2) Kontakty - Pokud máte seznam kontaktů se souhlasem o zasílání reklamních nabídek, pomůžeme Vám s importem kontaktů např. do nástroje MailChimp více zde.

3) MailChimp -  V případě, že nemáte nástroj k rozesílání newsletterů, nevadí! Máme pro Vás MailChimp! Nástroj, který používá celý svět, jeho funkce jsou v základu ZADARMO. Pro Vás máme připravený český návod nebo lze provést zaškolení - online. Záleží na Vašich možnostech a potřebách.

4) Implementace služby do e-shopu - V závislosti na výběru slevy, bude zapotřebí službu nastavit v e-shopu. O nastavení služby se postará jeden z našich specialistů.

5) Vyhodnocení Akce - slevové kupóny -  Myslíme i na to, že je potřeba vyhodnotit úspěšnost pořádané akce. Vzhledem k tomu, že si můžete vybrat jaký druh slevy využijete (možné i nakombinovat více slev), změříme Vám konverzní poměr pomocí služby Google Analytics.
Google Analytics umí dobře vyhodnotit správně zadané hodnoty. Úspěšnost zjistíte např. u slevových kupónů na konkrétní výrobek, zda se jeho prodej zvýšil nebo zda je lepší udělat slevu na celou objednávku atd.