MajorShop Orange

Prosinec 2014

2. prosince 2014

Připravili jsme si pro Vás téma s názvem: Jak podpořit prodej výrobků?

Jak podpořit prodej výrobků?

Máme pro Vás tipy jak podpořit prodej Vašich výrobků!

Podpora prodeje je marketingovou komunikací, která působí na zákazníka pomocí dodatečných podnětů, čímž iniciuje zájem o prodej výrobků či služeb.

Jaké jsou hlavní znaky podpory prodeje?

  • Hlavními určujícími znaky podpory prodeje jsou její časová omezenost a aktivní spoluúčast zákazníků.
  • Je to dáno tím, že podpora prodeje je chápána jako časově omezený program prodejce, který se snaží zatraktivnit svoji nabídku pro zákazníky.
  • Je vyžadována jejich aktivní spoluúčast formou okamžité koupě nebo jiné činnosti.

Co je cílem podpory prodeje?

  • Přimět zákazníka k okamžité koupi a vyzkoušení produktu (vzorky produktů, slevy,...).
  • „Připoutat“ zákazníka k určeným produktům, vybudovat v něm věrnost ke značce (program odměn).
  • Vyvolat pozitivní reakci spotřebitelů.

Motivujte své zákazníky ke koupi Vašich produktů například:

  • Dělejte soutěže v e-shopu, na sociálních sítích nebo vytvořte tzv. mikrostránky.
  • Nabídněte zákazníkům možnost vyzkoušet Vaše produkty prostřednictvím vzorků.
  • Odměňujte své věrné zákazníky dárky. Dárek může být hmotný či nehmotný (vzorek produktu, dárkový poukaz se slevou, atd.).
  • Slevové kupóny dávejte zákazníkům za nákup a motivujte je tak k další návštěvě Vašeho e-shopu.
  • Prodlužte svým zákazníkům zákonnou lhůtu na vrácení zboží např. na celých 30 dnů tak, aby bylo možné vrátit tzv."nevhodné dárky".
  • Komunikujte se svými zákazníky dříve než navštíví Vaši konkurenci. Využijte k tomu nástroj ZOPIM.
  • Používejte největší zdroj videí na kanálu Youtube. Rozšiřte tak informace k Vašim produktům a současně analyzujte návštěvnost Vašeho e-shopu díky nástroji Google Analytics.
  • Buďte "vidět" na Heuréce. Novou funkcí Heuréky je Heuréka košík tzn.okamžitý nákup Vašich produktů bez nutnosti vstoupit do Vašeho e-shopu. 
  • Zákazníci rádi pročítají recenze k produktům, k e-shopům, umožněte jim tuto službu ve Vašem e-shopu  (recenze k produktům jsou propisovány z www.heureka.cz ).
  • Zasílejte zákazníkům své novinky, informujte je o různých akcích, nových produktech atd. prostřednictvím aplikace MailChimp.
  • Zhýčkaní zákazníci dnes vyžadují širokou škálu elektronických plateb v e-shopu, k tomu Vám bude nápomocna služba nazvaná ePlatba.

 Pokud bude chtít realizovat jakoukoliv z výše uvedených služeb, kontaktujte nás.