E-shop s moderní administrací
napojený na informační systém
HELIOS Orange
MajorShop - e-shop pro HELIOS Orange / Články / Novinky / Duben 2013
Co je nového
Rychlý kontakt

+ 420 603 558 759

ondrej.sedlak@pchelp.cz

Duben 2013

16. dubna 2013

Tým MajorShop si pro Vás připravil novinku: Sociální sítě - Facebook

Sociální sítě - Facebook

Určitě už jste ve své marketingové komunikaci dospěli do bodu, kdy přemýšlíte, jak byste známost vaší značky rozšířili mezi více zákazníků. Máte marketingový rozpočet, pravidelně investujete do internetové reklamy, ale chtělo by to ještě něco.

Pak máte nejvyšší čas zaměřit se na sociální sítě, konkrétně Facebook.

Proč Facebook?

Komunikační fenomén posledních několika let. Existuje pár let a už se o něm a jeho tvůrcích natočil film. Stamiliony uživatelů ho denně používají pro kontakt a sdílení zážitků se svými blízkými. V neposlední řadě také mocný nástroj pro marketingovou komunikaci.

FACEBOOK V ČR - Údaje o počtu českých účtů na Facebooku se neustále mění, nyní se blíží 3 500 000. Jak je uvedeno, nejedná se o počet uživatelů, ale uživatelských účtů. Kolik je reálných, aktivních uživatelů se dá těžko soudit. Nicméně pořád se jedná o obrovskou skupinu lidí, které se dají pomocí Facebooku oslovit.

Je Facebook pro každého?

Na tuto otázku neexistuje jednoznačná odpověď. Je jasné, že některé produkty a služby na Facebook patří více a některé méně. Vždy jde o konkrétní koncept komunikace. Lidé se na tuto sociální síť chodí především bavit, ve druhé řadě je zajímají určité informace.

Pokud se tedy podaří skloubit tyto dva okruhy zájmů s vaší společností, produktem či službou máte napůl vyhráno.

Jak na to?

Úplně na začátku je klíčové určit, čeho chcete přítomností a komunikací na Facebooku dosáhnout.

Bez jasně stanovených cílů budete nakonec pravděpodobně zklamáni.

Dalším krokem je určit pravidla:

Kdo bude komunikovat?

Co se bude komunikovat?

Jak a kdo bude reagovat na příspěvky uživatelů?

Jak bude probíhat krizová komunikace v případě negativních příspěvků?

Jak se budou aktivity monitorovat a vyhodnocovat?

Mezi základní rozhodnutí také patří, zda si budete svou Facebook Page spravovat sami, v rámci firmy anebo si na to najmete odborníky. Je nutné brát zřetel na to, že to co vypadá na první pohled jednoduše, až tak jednoduché není a že komunikace probíhá úplně jinak.

Jak probíhá realizace?

  1. Příprava strategie komunikace pomocí Facebooku a její realizace.
  2. Založení FB Pages, jejich technická správa (nahrávání fotek, videí, informací atd.).
  3. Komunikace s uživateli (dle dohody).
  4. Monitoring a vyhodnocování aktivit.

 

Pokud Vás naše novinka zaujala, kontaktujte nás.

 

(máme nový ceník - jednorázová platba, měsíční paušál - přizpůsobíme se Vašim potřebám a možnostem)

tel.č.: +420 730 160 335 (+420 568 858 022) nebo mailto: majorshop.servis@pchelp.cz.



Kontakt

PC HELP, a.s.
Samešova 1144, 674 01 Třebíč
Telefon: +420 568 858 022
Mobil: + 420 603 558 759
E-mail: majorshop@pchelp.cz

Odebírání novinek

MajorShop

G+ Facebook