MajorShop Orange

Nový XML feed pro Zboží.cz

14. července 2016

Po více jak roce od oznámení, přechází Zboží.cz na aktualizovaný formát XML feedu.

Je to již více jak rok, kdy Seznam.cz oznámil přechod na nový XML feed pro Zboží.cz.

Od 1. 8. 2016 již Zboží.cz nebude podporovat původní formát XML feedu a bude akceptovat pouze nový XML feed s aktualizovaným formátem.

Všem zákazníkům MajorShop byl XML feed pro Zboží.cz automaticky převeden do nového formátu, včetně existujících individuálních rozšíření.


Jaké jsou hlavní výhody nového XML feedu dle Seznamu?

  • udržet napárované nabídky při přechodu z původní specifikace na novou specifikaci feedu pomocí tagu ITEM_ID
  • udržet ručně napárované nabídky u produktů i při změně názvu
  • v novém XML je jednodušší tvorba variantních nabídek
  • umíme zobrazovat samostatné nabídky v konkrétních kategoriích pomocí tagu CATEGORYTEXT
  • umíme pracovat se všemi číselnými variantami EAN kodů
  • můžeme zobrazovat erotické nabídky s novým tagem EROTIC
  • umožňuje lépe filtrovat nabídky pro produktové inzeráty v SKLIKU
  • umožňuje detailnější zobrazení dostupnosti nabízené nabídky
  • nová parametrizace umožní lépe a přesněji filtrovat

 

Při automatickém zpracování jsou, v rámci MajorShopu, některé elementy XML feedu plněny standardními hodnotami. Jedná se např. o element CATEGORYTEXT, který se standardně plní dle stromu kategorií definovaného pro e-shop. Pokud si přejete CATEGORYTEXT, pro jednotlivé produkty, plnit dle čísleníku Zboží.cz, případně si přejete XML feed rozšířit o další elementy (BRAND, EXTRA_MESSAGE, SHOP_DEPOTS, atd.), kontaktujte nás, rádi pro Vás XML feed (nejen pro Zboží.cz, ale i pro Heureku, Google, HledejCeny a další) upravíme dle Vaších potřeb.