MajorShop Orange

Heureka - změny v měření konverzí

17. srpna 2015

Tým MajorShop Vás informuje o úpravě na Heureka.cz, která musí být provedena do 31.8.2015.

Heureka.cz - úprava v sekci Měření konverzí

Heureka.cz je nákupní portál s průměrnou návštěvností okolo 2 500 000 uživatelů měsíčně, v předvánočním období přesahuje návštěvnost hranici 3 200 000 uživatelů měsíčně (reální uživatelé). 

Heureka.cz patří mezi 10 nejnavštěvovanějších webů v ČR a na jednom místě porovnává výrobky z desítek tisíc internetových obchodů. Uživatelé tu najdou přehledy cen, recenze produktů a e-shopů, zkušenosti a hodnocení ostatních nakupujících.

Heureka.cz poskytuje e-shopům plno služeb, mezi jednu z nich patří "Měření konverzí". Měřením konverzí zjistíte jaké kategorie a produkty se vám nejvíce vyplácí a kde můžete získat ještě více zákazníků. 

Pro zdokonalení funkcionality Měření konverzí, Heureka.cz provedla úpravu ve skriptu, která musí být nasazena do 31.8.2015

 

Co je nutné ze strany e-shopu udělat? Vůbec nic... 

Tým MajorShop pro Vás úpravu zrealizoval ZDARMA.

Nemusíte se tedy obávat, že by měřené konverze byly po 1.9.2015 ztraceny.

 

Pro informaci uvádíme nastavení Heureka konverzí v e-shopu:

- WA -> Nastavení -> Externí propojení -> Heureka - veřejný klíč pro měření konverzí (návod pro získání veřejného klíče na Heureka.cz, naleznete zde).